Wednesday 18 April 2018

MODAL MINIMA BUKA BISNES SPA

Assalamualaikum wbt.

Apa khabar semua?

Masih merisik nak buat bisnes apa?

Yang bekerja nak mencari part time, yang belajar nak cari duit tambahan, yang surirumah nak tambah pendapatan bantu suami. Maklumlah zaman sekarang ni dengan satu gaji je tak cukup. Ialah duit minyak naik, makanan basah kering pun naik, kalau yang ada anak lagi terasa bahang kekurangan duit ni.

Gaji tak pernah cukup walau beribu sebulan

Kalau betul korang nak baiki taraf ekonomi, memang inilah masanya untuk bertindak. Jangan asyik menuding jari ke kiri ke kanan cari salah siapa gaji tak cukup tapi bangkit cari idea untuk cari duit tambahan.

Saya boleh tolong tapi saya bukan ah long tau. Hihihi

Mesti korang pernah dengar spa tanpa kedai atau lebih di kenali Home And Mobile Spa yang tengah trend sekarang ni. Kalau nak tahu Perbezaan Home N Mobile Spa klik je link ni. 

Spa bergerak ni sekarang banyak di Malaysia, bagai cendawan tumbuh selepas hujan. Yang penting korang kena pandai pilih mana yang sesuai dengan korang.

Macam saya join spa ni di bawah The Walking Beauty Projek di mana setiap ahli kami akan di ajar dari zero become hero. Bukan setakat pandai membuat rawatan muka sahaja malah boleh jadi pakar nutrisi juga. Itulah kelebihan kami. 

Mungkin ramai yang fikir susahlah nak buat home spa ni, customer akan datang ke rumah macam tak privasi kan. Tapi korang boleh buat mobile spa iaitu korang yang ke rumah customer. Mobile spa lagi best sebab kebanyakan suri rumah sekarang ni susah nak keluar rumah sebab kekangan waktu..ececeh ayat. Yelah, mana nak letak anak, masalah jem, parking buatkan mereka batalkan hasrat keluar manjakan diri. Jadi kita as beautician yang menjalankan mobile spainilah masanya membantu mereka kelihatan anggun dan cantik serta berkeyakinan. 

Semasa berkunjung ke rumah customer

The Walking Beauty semakin di kenali ramai. Bukan kerana perkhidmatan yang kami berikan sahaja malah produk yang digunakan juga adalah produk yang berkualiti dari Shaklee.

Yang lagi best, bila korang sertai kami di TWB ini, korang dah ada bisnes spa atas nama sendiri dan keuntungan 100% adalah milik korang. Yang penting kena rajin, rajin dan rajin. Itulah kunci kejayaan.

Agen Spa Diperlukan kini untuk mengembangkan lagi sayap TWB. Walau bisnes ini adalah milik kita sendiri tapi kita bekerja sebagai satu pasukan dan sentiasa ada sokongan dari setiap ahli. Jadi korang tak perlu risau terabai selepas join nanti. Kami akan bantu sampai jadi. 

Kini dengan modal yang minima yang hanya RM1999 korang dah dapat skin care (Youth), produk kesihatan serta peralatan spa yang membolehkan korang bermula sejurus tamat training nanti. Tapi yang penting ilmu yang di ajar bernilai RM5k di luar sana.

Rawatan muka, lulur, sauna, mandian aura, spa tangan dan kaki serta BONUS cara set up mobile spa.

Rugi tahu kalau lepaskan peluang. Masa saya belajar dahulu, kosnya RM750 sekali dengan produk kesihatan dan belajar rawatan muka. Tapi kini 5 course tahu dengan harga yang cukup murah sekali dengan peralatan yang lengkap. 

Masih ragu-ragu???

Habis training tinggal cari customer je


Semakin ramai sedar betapa untungnya join team kami. Oleh itu korang jangan berlengah lagi. 

Dengan modal yang rendah, ilmu yang di ajar, sokongan berterusan serta bahan yang di bekalkan..ia mampu mengubah masa depan ekonomi korang.

Saya dah merasa dan kini tiba masa saya yntuk membantu mereka di luar sana yang memerlukan.

Jangan tunggu lama-lama. Ingat FAST ACTION FAST RESULT.

Sebelum nak minta diri nak sambung kerja rumah pula, saya kongsikan penangan yang TWB dah buat pada ahlinya.


Student pun boleh buat duit

Mak Yong pun bersemangat tau

Siapa nak bagi beb..

Jangan jadi macam orang kat bawah ni tau..bukan saja melepas tapi tak berubah ekonomi nanti.

Jangan marah naaaa....

Hubungi saya bila dah buat keputusan, sama-sama kita baiki kehidupan.


Cantik. Sihat. Anggun bersama kami.

Hajira
Certified Beautician & Beauty Trainer of TWB
Owner of D'Haja Beauty Spa
Natural Home Spa | Mobile Spa
Shaklee Independent Distributor
+6016 - 969 5925
hajiramohamedsali@gmail.com
FB : HAJIRA MOHAMED SALI
IG : HAJIRA MOHAMED SALI










No comments:

Post a Comment

KENAPA JOIN SPA TWB BEST?

Assalamualaikum wbt... Selamat pagi semua... Target kami di TWB adalah untuk empowering women dengan bisnes mobile spa cara TWB. Mo...