Thursday 12 April 2018

BUAT DUIT DENGAN MOBILE SPA TWB

Assalamualaikum wbt.. Apa khabar korang ?

Alhamdulillah, Projek Buat Duit berjalan dengan lancar sekali. Batch pertama kan. Kalau kali ini berjaya, In Shaa Allah akan ada batch seterusnya. Excited tau para peserta Projek Buat Duit ni, sebab mereka di sajikan dengan kelas-kelas yang hebat dari proven result The Walking Beauty. Sebelum ni mesti pening apalah The Walking Beauty, betul ke apa yang di kompangkan. Bila dah dengar sendiri baru puas hati kan.

Oklah, sebenarnya bukan nak cerita pasal Projek Buat Duit pun tapi entry kali ini ada kaitannya juga. Almaklumlah berkenaan dengan duit. Hihihi.

Ni nak tanya adik-adik tingkatan 5, apa nak buat lepas SPM nanti? Dah ada plan? Macam mana pula adik-adik yang dah dapat keputusan, tengah buat apa sekarang?

Sementara nak tunggu panggilan dari "U" awak nak kerja part time ke, tolong mak ayah ke, or duduk rumah je.


Ke mana hala tuju korang?


Meh sini kakak nak tolong. Korang tau tak yang korang adalah permata negara, jadi jangan bazirkan masa dengan sia-sia. Jadi kakak nak ajar adik-adik buat duit sementara tunggu panggilan even kalau dah sambung belajar pun masih boleh di teruskan lagi.

Nak tahu macam mana caranya? Meh, ikut rapat-rapat.



Kakak nak share satu bisnes mudah untuk adik-adik. Esspecialy yang perempuan. Sebab motif bisnes ni di adakan untuk menaikkan taraf wanita. Supaya lebih maju, berdaya saing dan berjaya. Walaupun bisnes yang mudah tapi mempunyai nilai yang tinggi tau.

Ok-ok tak nak panjangkan cerita. Bisnes yang kakak maksudkan ialah The Walking Beauty Project. Spa bergerak tanpa kedai.

Kalau adik-adik nak tahu, bisnes ni sangat mudah dan simple and fun tapi hasilnya cukup lumayan. Mahu tak, boleh dapat income dari 5 penjuru tau. Best ke BEST??

Biasa kalau projek spa ada pelanggan adalah duit kalau tak, mmm kering juga poket ni kan. Tapi dengan TWB ni lain dari yang lain. Mana taknya SPA SHAKLEE la katakan. Walaupun tak ada customer spa, masih boleh buat duit dari penjuru-penjuru lain.

Income 5 penjuru

Apa keistimewaan Spa Shaklee by The Walking Beauty Project ni ?

Keistimewaannya, adik-adik bukan sekadar merawat muka pelanggan sahaja, tapi akan di ajar ilmu nutrisi, macam mana nak tambah pendapatan dari pelbagai penjuru yang ada serta income sehingga 5 angka bagi mereka yang rajin dan nak berjaya. 

Kat dalam TWB ni ada student juga tahu. Mereka bahagikan masa untuk menjalankan bisnes spa dan juga pastikan berjaya dalam pelajaran. Dalam masa yang sama tak membebankan mak ayah untuk perbelanjaan bulanan serta tak perlu harapkan duit PTPTN lagi. 

Amacam berminat tak? Kalau berminat ni kakak kongsikan testimoni kawan-kawan yang masih student yang berjaya dapat rezeki dari hasil usaha mereka sendiri.
Cuti sem kumpul duit

Tak perlu duit ibubapa

Jika adik-asik berminat, boleh hubungi kakak tau.

Jangan bazirkan masa dan masa depan korang dengan benda-benda yang tidak berfaedah.


Nah, hubungi kakak di 


Cantik, Sihat, Anggun bersama kami.

Hajira
Certified Beautician & Beauty Trainer of TWB
Owner of D'Haja Beauty Spa
Natural Home Spa | Mobile Spa
Shaklee Independent Distributor
+6016 - 969 5925
hajiramohamedsali@gmail.com
FB : HAJIRA MOHAMED SALI
IG : HAJIRA MOHAMED SALI






No comments:

Post a Comment

KENAPA JOIN SPA TWB BEST?

Assalamualaikum wbt... Selamat pagi semua... Target kami di TWB adalah untuk empowering women dengan bisnes mobile spa cara TWB. Mo...