Friday 6 April 2018

Kursus SPA The walking Beauty 2018

Assalamualaikum..

Fenomena spa makin panas sekarang di Malaysia. Ini membuktikan bahawa kecantikan amat di titik beratkan oleh masyarakat kita. Lagi-lagi wanita. Jangan tak tahu, lelaki pun ada tahu. Haritu lepas pos iklan di dalam group wasap, ada lelaki pula yang mesej. Tapi minta minta maaf banyak-banyak sebab D'Haja Beauty Spa hanya untuk wanita sahaja ye. ☺ Maybe tahun-tahun akan datang akan ada Spa yang di jalankan oleh para suami beautician TWB pula. Hihihi.

Ni nak cerita sikit, founder The Walking Beauty Project, Puan Ainul Shahrazad punya idea memang selalu tak pernah tak ummmph. Mahu tak, kalau korang nak tahu, pada waktu pelbagai spa yang muncul seperti cendawan tumbuh selepas hujan dengan harga yang kadang tak terjangkau dek akal, Puan Ainul datang dengan pakej terbaru bulan ini.

Walaupun dalam tempoh 3 tahun selepas di tubuhkan, tahun ini dan bulan ini merupakan antara pakej TWB yang naik mendadak sehingga RM700 TAPI pakej yang di tawarkan merupakan KURSUS SPA YANG TERMURAH. Kenapa saya kata termurah, ni nak cerita ni.


 
Kursus Spa Termurah


Dengan bayaran RM1999, apa yang korang boleh dapat ialah seperti kat bawah ni.


Belajar 5 course di dalam proses SPA iaitu :-

Facial Relaxing Treatment
Body scrub dan Urut Lulur
Mandian Aura Susu
Foot & hand Spa
Herba Sauna

dan BONUS
Bagaimana untuk set up dan mulakan perniagaan pada kos yang minimum.

Bukan setakat belajar 5 course je tahu tapi new beautician kami yang register course RM1999 akan dapat produk dan peralatan seperti :-

Manual / Modul lengkap setiap kursus rawatan
Produk kecantikan
Trial kit SPA (Basic SPA Tools)
Steamer
Ion Massage
Lifetime Coaching & Support Group

Dengan harga RM1999 dapat ilmu, dapat barang, bila dah siap training dah boleh cari customer terus.

Ehhhhh..Sekejap. Ada lagi yang superb dalam pakej kali ini tahu. Tak lain tak bukan YOUTH SKINCARE. 

Dalam pakej SPA TWB RM1999 korang akan dapat set lengkap Youth Skincare tahu. 



Youth Skincare


Best ke BEST?? Produk terhangat di pasaran. Mana taknya, bayangkan dalam masa 5 minit boleh habis 100 set. Tu online, belum lagi cerita bab kena beratur panjang bila nak beli Youth ni dah macam beli I Phone pula tahu. 


Meh, saya share sikit apa yang ada dalam set Youth ni. Apa yang penting kandungan Youth Complex ni yang buatkan dia menjadi idaman para wanita. Tak ketinggalan lelaki juga.









Kat mana korang nak dapat full set Youth Skincare + Ilmu Spa (kalau kat luar sana mahu cecah RM5k) + Produk Kecantikan + Peralatan Spa + Support Group / Lifetime Coaching dengan harga yang murah. Bukan itu saja, kursus SPA TWB ini bersijil, selepas tamat training, korang akan dapat sijil beautician. Jadi RM1999 sangat-sangat berbaloi.

Kehidupan beautician yang 'disentuh' oleh team TWB  telah banyak berubah. Testimoni ini adalah antara mereka yang telah berjaya dengan projek ini. Dan lebih ramai lagi yang ingin kami dekati dengan sentuhan TWB  yang mampu mengubah hidup anda.

Bulan ni founder datang lagi dengan projek terbaru iaitu PROJEK BUAT DUIT HARI-HARI TWB di mana kami sedang mencari 20 orang protege baru untuk kami kongsikan ilmu, strategi spa (hak cipta terpelihara) dengan modal serendah RM99 sahaja sebagai langkah pertama untuk sertai 
TWB . Projek ini akan di tutup pengambilan dan penyertaan pada 10 APRIL 2018. Kalau berminat boleh hubungi saya sepantas kilat.

Cantik, Sihat, Anggun bersama kami.



Hajira
Certified Beautician & Beauty Trainer of TWB
Owner of D'Haja Beauty Spa
Natural Home Spa | Mobile Spa
Shaklee Independent Distributor
+6016 - 969 5925
hajiramohamedsali@gmail.com
FB : HAJIRA MOHAMED SALI
IG : HAJIRA MOHAMED SALI




2 comments:

  1. salam hajira. hihi dah baca blog awak. niceeee~

    ReplyDelete

KENAPA JOIN SPA TWB BEST?

Assalamualaikum wbt... Selamat pagi semua... Target kami di TWB adalah untuk empowering women dengan bisnes mobile spa cara TWB. Mo...