Wednesday 25 April 2018

KENAPA SHAKLEE ALFALFA

Assalamualaikum wbt.

Korang mesti hairan kenapalah asyik sharing pasal supplement pulak. Biasanya share pasal spa je kan. Kami ni kan Spa Shaklee. Shaklee dan Spa kami berpisah tiada. hihihi

Supplement yang saya share ni semuanya yang di gunakan dalam spa kami. Istimewakan seperti team kami juga The Walking Beauty.

Oklah.. kali ni nak share mengenai Shaklee Alfalfa.

Kenapa Alfalfa dari Shaklee ni ye?



Kalau korang nak tahu Alfalfa ni di kenali sebagai bapa kepada semua makanan. Akar Alfalfa ni boleh mencecah 20 kaki ke dalam tanah. Panjang ke tak akarnya tu kalau dah 20 kaki kan. Dengan akar yang panjang ke dalam tanah, Alfalfa mampu mendapat nilai nutrisi yang tinggi klorofil.


Apa yang hebat pasal Alfalfa ni, mari kita lihat..

Khasiat Alfalfa Shaklee


Bukan sikit tahu tapi begitu banyak khasiat Alfalfa yang kita dapat. Dan yang apling penting ialah ia daripada sumber natural yang tak dicemari dengan bahan tiruan dan sebagainya.

Kalau nak tahu..Alfalfa ni mengandungi protin tau. Ia mengandungi 5.8% lebih protin dari telur dan 2.4% lebih protin dari daging lembu. Dan satu lagi, ia beralkali berbanding buah-buahan dan sayur-sayuran biasa. Biasa kita dengar makanan berasid, jadi dengan pengambilan Alfalfa ni bolehlah seimbang.

Kenapa Alfalfa Shaklee berbeza dengan yang lain.

Alfalfa Shaklee ni adalah tumbuhan organik yang subur di Antelope Valley, California. Alfalfa di taman di sana tanpa menggunakan racub perosak atau menambah bahan kimia pada tanaman mereka. Pernah raw material Alfalfa di tolak oleh Shaklee kerana terdapat sedikit kesan racun perosak akibat ribut yang melanda kawasan sekitarnya. Racun tersebut adalah dari kebun bersebelahan dan seluruh keluaran Alfalfa pada waktu itu telah di tolak dan pekebun di arah menanam semula. Sampai begitu sekali Shaklee mengutamakan ketulenan produk keluaran mereka.

Bapa segala tumbuhan

Testimoni Alfalfa Shaklee





Macam best je kan Alfalfa ni, memang best pun. rugi kalau tak cuba sebab bukan satu atau dua je khasiatnya tapi banyak. Nak cuba ke? boleh je call saya kat nombor di bawah tu. Tekan tekan sampai dapat. hihi

Hajira 
Certified Beautician & Beauty Trainer of TWB
Owner of D'Haja Beauty Spa 
Natural Home Spa | Mobile Spa
Shaklee Independent Distributor
+6016- 969 5925
hajiramohamedsali@gmail.com
FB : HAJIRA MOHAMED SALI
IG : HAJIRA MOHAMED SALI

No comments:

Post a Comment

KENAPA JOIN SPA TWB BEST?

Assalamualaikum wbt... Selamat pagi semua... Target kami di TWB adalah untuk empowering women dengan bisnes mobile spa cara TWB. Mo...