Wednesday 25 April 2018

SHAKLEE OSTEMATRIX HEBAT

Assalamualaikum wbt..

Siapa kat sini selalu sakit pinggang, asal kerja lebih sikit sakit tumit, tulang dah berbunyi macam tiang nak roboh. baik ngaku cepat. Kalau tak nak mengaku korang yang akan rugi tahu. Siapa nak tolong korang kurangkan masalah yang di alami ni.

Ostematrix dari Shaklee ni memang best tahu. saya pernah bagi Arwah Amai consume. Biasalah orang tua, bila kita suruh makan 4 biji dia makan 2 je jadi doktor sendiri. Amai ada masalah tulang belakang effect dari jatuh motor 20 tahun lepas. Lama kan tapi kesannya di rasa bila usia mula meningkat.

Tak boleh buat kerja sikit mesti pinggang sakit dan asyik terbaring je. Peneman setia adalah panadol. Dah jumpa doktor bagai, tapi tak dapat tolong Amai. Masa tu, saya baru join TWB dan mula berkenalan dengan supplement Shaklee. So apa lagi, belikan bukan suruh lagi tapi paksa makan. Alhamdulillah, walau dos yang di makan tak follow arahan..tapi memang nampak kesan. Biasanya berkebun sikit dah tak boleh jalan, bila naik kereta jauh sikit dah kena baring je. tapi lepas makan Ostematrix ni, panadol pun di lupakan.

Kenapa Ostematrix ni best sebab ia bukan sekadar kalsium biasa tapi lebih dari itu.


Sebiji Ostematrix bersamaan 1 gelas susu dan 80 biji badam. Boleh makan ke 80 biji badam tu?

Ni dia manfaat Ostematrix yang korang kena tahu. Saya akan share lebih detail dalam entry yang akan datang ye. Stay tune.


Korang nampak macam berminat je, jomlah cuba sebotol saya pasti lepas ni pasti korang dah tak nak tinggalkan lagi Oste ni. Kalau nak hubungi saya kat nombor di bawah ye.

Hajira 
Certified Beautician & Beauty Trainer of TWB
Owner of D'Haja Beauty Spa 
Natural Home Spa | Mobile Spa
Shaklee Independent Distributor
+6016- 969 5925
hajiramohamedsali@gmail.com
FB : HAJIRA MOHAMED SALI
IG : HAJIRA MOHAMED SALI



No comments:

Post a Comment

KENAPA JOIN SPA TWB BEST?

Assalamualaikum wbt... Selamat pagi semua... Target kami di TWB adalah untuk empowering women dengan bisnes mobile spa cara TWB. Mo...