Sunday 29 April 2018

YOUTH SHAKLEE BERSAMA TWB

Assalamualaikum semua.

Siapa yang sememangnya ahli Shaklee sudah semestinya telah merasa fenomena Youth yang telah melanda dunia kini. Dan yang best bukan ahli Shaklee pun dah join Shaklee gara-gara Youth ni.

Set lengkap YOUTH SHAKLEE

Sebab apa ?
Sebab telah terbukti keberkesanan produk terhangat ni. Ialah bukan besok nak keluar hari ini baru test tapi sudah 8 tahun di jalankan kajian klinikal. Bayangkan waktu Aqeel dilahirkan tahun 2010 kajian klinikal bermula dan 2018 baru produk ni di launch. Aqeel dah darjah 2. Masih ragu-ragu nak guna?


Semua produk Shaklee di hasilkan dari bahan semulajadi. Sama macam Youth ni, sehingga bebas 1500 bahan kimia. Banyak kan...

Antara 1500 produk yang tidak 
di gunakan dalam Youth.

Cuba korang survey dengan produk skin care yang ada di rumah, ada ke tidak bahan-bahan di atas.

Youth ni mampu mengubah kulit anda kelihatan 10 tahun lebih muda. Nak ke NAK nampak lebih muda. Bayangkan kalau 38 tahun nampak macam 28 tahun.

Tidak perlu ragu-ragu lagi 
dengan produk Shaklee


Shaklee telah menjalankan kajian terhadap 100 orang wanita dari 5 peringkat umur dan hasil yang di dapati sangat menakjubkan.

Perubahan secara dramatik dan drastik dalam 7 hari penggunaan. Dan kesan penggunaan boleh di rasakan pada seawal sehari penggunaan.

Antara bahan-bahan botani yang di gunakan dalam Youth seperti di bawah. Korang boleh lihat di sini untuk lihat sendiri apa fungsi bahan botani.





Sekarang kita tengok apa yang ada dalam set Youth Complex ni ye. Stay tuned.








Yang penting korang perasan tak kandungan utama setiap produk Youth kecuali Vitamin C + E capsule, semuanya mengandungi anggur Muscadine yang sememangnya terkenal sebagai anti oksida yang superb yang di gunakan dalam Vivix. Di gabungkan dengan bahan botani yang lain membuatkan Youth ni skincare revolusi terkini dan yang penting ialah ia SELAMAT di gunakan.

YOUTH SHAKLEE DALAM SPA TWB

Tajuk entry kali ni kan. So sekarang korang dah dapat hint kenapa kami di The Walking Beauty menggunakan Youth skincare dalam produk spa kami. Sudah semestinya kerana kami ni berkonsepkan Spa Shaklee. Lagi satu kami ni mengamalkan Spa Natural so memang sesuailah dengan setiap produk Shaklee yang semunya di hasilkan dari bahan semulajadi. Got it?

Oh ye. Kalau korang nak tahu, kami di TWB ni sentiasa awet muda tahu. Tahu tak ada yang dah cecah 4 series, macam saya sendiri lagi 2 tahun je lagi. Tapi itu hanya angka kan... ececeh.

Kami menggunakan produk anti aging ni untuk customer supaya mereka dapat rasakan sendiri kehebatan dan keberkesanan produk skincare yang berkualiti tapi mampu milik ni. Bayangkan hanya dengan sekali penggunaan sahaja dah boleh rasa perubahan. Kalau guna hari-hari? 10 tahun muda you..

Ni saya share sikit gambar customer saya yang berfacial dengan Youth dan pengguna Youth sendiri.


My regular customer

Model Vita C saya

My husband pun tak ketinggalan

Pengguna Youth

Pengguna Youth

My Mommy Shaklee


Korang dah nampak sendiri kan betapa hebatnya Youth ni tapi yang paling oenting sebenarnya produk ini berkualiti dan terjamin. Boleh di gunakan tanpa was-was serta bebas bahan kimia tuuuuu.

Okaylah. Kalau korang nak rasa penangan facial dengan Youth, jom usyar FB saya seperti di bawah dan kalau nk dapatkan 1 set cepat sebab hari ini last promo free Vitamin C + E capsule yang berharga RM435 tahu. Siapa nak bagi. Cepat-cepat hubungi saya. Okai..


Hajira 
Certified Beautician & Beauty Trainer of TWB
Owner of D'Haja Beauty Spa 
Natural Home Spa | Mobile Spa
Shaklee Independent Distributor
+6016- 969 5925
hajiramohamedsali@gmail.com
FB : HAJIRA MOHAMED SALI
IG : HAJIRA MOHAMED SALI




No comments:

Post a Comment

KENAPA JOIN SPA TWB BEST?

Assalamualaikum wbt... Selamat pagi semua... Target kami di TWB adalah untuk empowering women dengan bisnes mobile spa cara TWB. Mo...