Friday 27 April 2018

CARA BEBAS HUTANG DENGAN BISNES SPA TWB

Assalamualaikum wbt..

Entry kali ni agak menarik sebab mengenai hutang. Zaman sekarang, hutang ni dah jadi perkara biasa. Tak kira siapa pun boleh berhutang. Even student yang nak sambung belajar pun di mulakan dengan hutang. Tak percaya. Kan kena berhutang dengan PTPTN, betul tak. Mmm.. makin menjadi-jadi masalah hutang ni kalau tak di manage dengan baik.

Contohnya macam saya nilah. Bukan masuk bakul angkat sendiri tapi kenyataan yang pahit dan sedang menuju ke arah bebas hutang.


Saya mulakan kerjaya dengan bekerja di sebuah farmasi di Banting dengan gaji permulaan hanya RM350. Percaya atau tidak walau gaji yang kecil ini saya mampu untuk menyimpan. Dan setiap tahun dengan kenaikan gaji serta bonus yang dapat saya berjaya mempunya simpanan RM20 ribu.

Sebab pada waktu itu saya tidak kenal apa itu yelefon mudah alih, yiada komitmen kereta, motor, rumah sewa dan sebagainya. Lagi-lagi financial minister kat rumah ialah Amai. 

Bila bertukar kerja dan dengan gaji yang berlipat kali ganda dari pekerjaan pertama saya percaya tak kalau saya bagitahu saya tidak ada lagi simpanan. Duit yang di simpan pun telah lesap. Akibat hutang yang begitu mudah kita terjebak kini.

Pinjaman kereta, pinjaman peribadi, credit card etc. Yang bestnya pinjaman peribadi bukan untuk diri sendiri. Aleh-aleh kau yang terjerat. Aduhduhduh...

Anda pernah merasa macam ni?

Dalam pada mencari solusi pada masalah kewanganlah, cari punya cari sampai terjumpa mengenai The Walking Beauty Project, spa wanita yang betul-betul menarik minat saya. Padahal jauh dari bidang yang di ceburi ketika itu. Purchasing and medical line. Tapi sebab naluri nak cuba juga terus call Pn. Aishah dan buat bayaran. Modal pun pinjam masa tu dengan Arwah Amai. Sampai ke tahap tu masalah hutang membelenggu diri ini.

Apa yang menarik minat saya mengenai spa ni ialah ialah ia berdasarkan Spa Natural. Apa maksudnya? Sebab di katakan natural ialah kerana produk yang digunakan adalah berasaskan bahan semulajadi dan tidak membahayakan kulit dan kesihatan. Dan antara produk yang digunakan ada dalam entry Top 10 Shaklee Produk bolehlah korang jalan-jalan nanti.

Korang terkejut ke kenapa link ke produk Shaklee..hihi. Memanglah guna produk Shaklee sebab kami ni Spa Shaklee. Spa dan Shaklee di dalam TWB berpisah tiada. Yang pasti setiap produk yang kami gunakan di dalam spa kami telah ada klinikal study dan tak perlu risau lagi.

Produk Shaklee terjamin kualiti

Dalam kursus spa ni, kita akan di ajar 5 course dan bonus how to set up bisnes spa. Kalau korang nak tahu lebih lanjut klik je link ni Kursus Spa TWB 2018.

Selepas habis training, korang akan di masukkan ke support group yang akan membantu setiap masa. Banyak idea dan tips yang akan di kongsikan. Dari apa yang korang belajar, bermacam pakej yang boleh korang buat tau.

Yang paling best ialah Spa Pengantin. Segala apa yang korang belajar boleh si praktikkan dalam spa untuk pengantin dan hasilnya nanti adalah lumayan. Dengan pakej yang menarik serta harga yang berpatutan tentu ramai tertarikkan, dari situ kita mampu jana pendapatan yang lebih dari spa.

Contoh Spa Pengantin yang boleh di buat


Antara customer spa pengantin

Mesti korang hairan, macam mana pula join spa boleh habis bayar hutang. Itulah keistimewaan kami di TWB.

Kursus spa TWB mempunyai income dari 5 penjuru. Of course ada instant cash bila buat spa. Selain tu ada lagi 4 penjuru tau. Salah satunya adalah dari bonus Shaklee.

Aaahhh... macam mana buat spa dapat bonus Shaklee pula??

Eh..kan dah bagitahu awal tadi Spa Shaklee kan...hihi. Jadi walau tak ada customer untuk spa kita masih boleh jana income dari 4 penjuru tambahan ni. Dan kebanyakan team kami di TWB ini telah menggenggam income 4 angka ada juga mempunyai income 5 angka dari hasil Spa Shaklee ini.

Antara testimoni yang berjaya langsai 
hutang dengan project Spa TWB

Jadi korang nampak tak macam mana spa kami berbeza dengan yang lain. Bukan setakat belajar mengenai kecantikan sahaja. Tapi lebih dari itu. Ada kelas kesihatan, cara cari pelanggan dan antara yang penting ialah cara manage kewangan. 

Alhamdulillah, Allah temukan saya dengan team TWB dan sekarang misi saya untuk menyelesaikan masalah hutang sedang giat di jalankan. Dan dalam masa yang sama, kami ingin membantu kaum hawa di luar sana yang mengalami masalah hutang atau inginkan perubahan pada diri anda, The Walking Beauty adalah jawapan terbaik untuk anda.

THE WALKING BEAUTY PROJECT is a awesome project and the team member are the BEAUTY WITH BRAIN

Thank you Master Ainul Shahrazad as a founder for this great project. Bukan setakat pentingkan kecantikan malah menyentuh naluri setiap insan yang menyertai team TWB.

Jika anda berminat dan ingin mengetahui lebih lanjut lagi mengenai TWB boleh je hubungi saya seperti nombor di bawah..

Hajira 
Certified Beautician & Beauty Trainer of TWB
Owner of D'Haja Beauty Spa 
Natural Home Spa | Mobile Spa
Shaklee Independent Distributor
+6016- 969 5925
hajiramohamedsali@gmail.com
FB : HAJIRA MOHAMED SALI
IG : HAJIRA MOHAMED SALI

No comments:

Post a Comment

KENAPA JOIN SPA TWB BEST?

Assalamualaikum wbt... Selamat pagi semua... Target kami di TWB adalah untuk empowering women dengan bisnes mobile spa cara TWB. Mo...