Thursday 2 November 2017

BEZA HOME SPA DAN MOBILE SPA

Hai Semua,

Sekarang ni tengah musim Home and Mobile Spa.
Tahu tak apa itu Home Spa dan apa itu Mobile Spa ? Apa perbezaan kedua - dua spa ini ?

HOME SPA

Home Spa ialah spa dari rumah beautician. Konsep spa bergerak ini ialah tanpa premis atau kedai kerana ingin memberi keselesaan kepada pelanggan dari segi parking, que yang panjang dan sebagainya. Home Spa ini juga bertujuan memberi servis yang eksklusif denagn harga yang cukup berpatutan serendah RM29 bagi rawatan hand spa dan RM50 bagi rawatan muka di D'HAJA BEAUTY SPA. Cuba bayangkan, D'Haja Beauty Spa menggunakan product yang berkualiti dan bermutu tinggi tapi menawarkan harga yang cukup berbaloi untuk pelanggan ini kerana tidak di bebankan dengan sewa kedai atau premis.





MOBILE SPA

Mobile spa pula ialah servis spa ke rumah pelanggan. Konsep mobile spa ini bertujuan memudahkan pelanggan yang kebanyakkannya mempunyai masalah tak cukup masa, tak dapat tinggalkan anak, tidak ada kenderaan dan sebagainya. Tapi untuk servis mobile spa ni kena ada upah pengangkutan bagi beautician ke rumah anda. Biasanya beautician akan membawa kelengkapan seperti kelengkapan spa.



Bayangkan rawatan kecantikan di rumah sendiri, lebih selesa dan tak perlu risau masalah parking, baby sitter dan kena tunggu giliran. Best ke BEST ??

Kemudahan di hujung jari je, dail nombor, booking tarikh dan beautician akan sampai ke rumah anda. Semudah A,B,C.

Mereka yang outstation yang duduk hotel pun boleh hubungi kami. Pekerja di pejabat yang nak hilangkan stress pun boleh hubungi kami waktu rehat.

Dah jelas sekarang apa beza home spa dan mobile spa ?

Alang-alang saya nak bagitahu minggu ni saya akan berada Puchong. Kalau berminat nak rasa sentuhan D'Haja Beauty Spa, boleh hubungi nombor di bawah.


Hajira bt Mohamed Sali,
Owner of D'Haja Beauty Spa,
+6016-9695925
hajiramohamedsali@gmail.com
FB : Hajira Mohamed Sali
IG : Hajira Mohamed Sali

No comments:

Post a Comment

KENAPA JOIN SPA TWB BEST?

Assalamualaikum wbt... Selamat pagi semua... Target kami di TWB adalah untuk empowering women dengan bisnes mobile spa cara TWB. Mo...