Wednesday 1 November 2017

BELAJAR SPA DENGAN HARGA YANG TERLAJAK MURAH

Assalamualaikum dan selamat pagi.

Apa khabar hari ini kawan-kawan ?

Dengan ekonomi yang tengah ghawat sekarang ini, susah untuk kita bergantung pada satu pendapatan sahaja. Lagi-lagi kalau suami seorang yang bekerja dan isteri jadi surirumah menjaga anak. Memang tanggungjawab suami untuk mencari nafkah tapi dengan keadaan sekarang kesian mereka.

Macam mana kaum ibu boleh bantu ? Takkan nak harapkan duit dari suami je kan. Mana dia nak bayar duit kereta , sewa rumah, makan minum lagi. Kita sebagai isteri juga boleh membantu suami.

Bagaimana caranya ?

Sebab itu founder TWB telah mengilhamkan projek The Walking Beauty ni. TWB ni menjalankan konsep SPA BERGERAK TANPA KEDAI di mana anda boleh menjalankan tugas di rumah sendiri atau di tempat customer. Tak perlu sewa kedai dan sebagainya.

Kami di TWB akan ajar anda bagaimana dengan modal serendah dari RM199 hingga ke RM999 surirumah boleh memiliki spa milik mereka sendiri.

Inilah keistimewaan TWB di mana bukan setakat menambah pendapatan, surirumah juga mampu miliki perniagaan sendiri tanpa meninggalkan anak dan menaikkan taraf kehidupan sekeluarga.

Apa kata surirumah yang berjaya menjana income 4 angka dengan projek TWB ni






Best ke BEST ?

Nak tahu lebih lanjut boleh hubungi saya seperti di bawah. Saya berbesar hati membantu anda.

Oh ye, promosi ini untuk bulan November 2017 je. Cepat rebut peluang anda.


Hajira bt Mohamed Sali,
Owner of D'Haja Beauty Spa,
+6016-9695925
hajiramohamedsali@gmail.com
FB : Hajira Mohamed Sali
IG : Hajira Mohamed Sali




No comments:

Post a Comment

KENAPA JOIN SPA TWB BEST?

Assalamualaikum wbt... Selamat pagi semua... Target kami di TWB adalah untuk empowering women dengan bisnes mobile spa cara TWB. Mo...