Wednesday 15 August 2018

Hebatnya Facial Dengan Team TWB

Assalamualaikum wbt..

Khabare semua.
Rindu pula nak speaking jowo. 😅😅


Hari ini nak kongsi dengan kawan-kawan kenapa best sangat facial dengan kami ni beautician TWB.

Apa yang best sangat kan.

Haaaaa...meh rapat-rapatkan saf dengar Jira nak cerita ni. Hihi

Antara produk yang digunakan
 di dalam servis TWB

Seperti yang semua sedia maklum, The Walking Beauty a.k.a TWB ni adalah spa Shaklee, iaitu spa yang dijalankan menggunakan produk-produk Shaklee sebagai bahan utama dalam perkhidmatan kami.

Mesti tertanya kenapa Shaklee bukan produk M ke produk N ke atau apa saja produk yang terkenal dan terhangat di pasaran.

Ni nak khabaq mai..

Produk Shaklee ni dah lama dan terkenal di seluruh dunia. TWB pilih produk Shaklee bukan kerana ia terkenal sahaja sebab banyak lagi produk berjenama yang terkenal kan. Tapi kerana setiap produk Shaklee telah menjalani kajian klinikal. Maknanya, setiap produk yang di keluarkan akan di kaji keberkesanannya, keselamatannya, kesuciannya (ececeh-tapi bukan main-main tahu memang serius sebab jika ada sebarang bahan kimia walau dalam peratus 0.01% raw material akan di reject dan di suruh mulakan semula proses penanaman dari awal).

Antara produk terhangat Shaklee yang di gunakan dalam team TWB ialah YOUTH SHAKLEE.

Produk eksklusif 

Kalau nak tahu, Youth ni sahaja ambil masa 8 tahun proses penyelidikannya. Boleh bayangkan tak..Youth ni sebaya dengan Aqeel. Dari lahir sehingga usia dia 8 tahun baru di pasarkan.

Setiap bahan yang terdapat dalam youth ni di ambil dari bahan semulajadi yang kaya dengan vitamin semulajadinya. Nak tahu lebih lanjut mengenai kandungan Youth ni boleh klik di sini ye.

Kandungan semulajadinya 
membuatkan Youth lebih berkesan


Sebab tu Shaklee 100% yakin produknya boleh membuatkan pemakainya kelihatan 10 tahun lebih muda dari usia sebenar, bukan cakap kosong tapi siap dengan hasil kajian tahu. Dan yang paling penting BEBAS DARIPADA 1500 JENIS BAHAN KIMIA.

Hasil penggunaan produk Youth

Antara bahan yang tidak 
di gunakan dalam Youth

Best sangat ke?? Gilerrrr tak best!!! Sekali guna pun dah boleh nampak kesan, cuba korang bayangkan guna hari-hari jadi macam mana.

Di sebabkan kualiti yang seperti inilah, founder TWB tekad hanya menggunakan produk Shaklee di dalam servis Mobile Spa TWB.

Ni, antara customer saya yang pertama kali mencuba facial dengan Youth.

Customer a.k.a life partner ye sebab hanya dia je 
lelaki yang boleh di facialkan di D'Haja Beauty Spa 
😂😂

Nampak tak perbezaan hanya dengan sekali penggunaan.

Ni antara customer D'Haja Beauty Spa yang jatuh cinta dengan servis kami yang menggunakan Youth serta produk Shaklee yang lain.

Regular customer 
D'Haja Beauty Spa

Model Vita C saya setelah 
berfacial dengan Youth

Oklah, saya share sekali customer dari kawan-kawan saya pula. Tengok sendiri naaa...





Apa yang penting ialah customer kami tak ada alasan seperti - tak ada masa nak ke spa.. tak ada orang nak jaga anak.. susah nak cari parking.. macam mana aku nak cantik nak ke spa pun tak boleh..

Sebab TWB ni menjalankan konsep Spa Bergerak Tanpa Kedai. Bolehlah customer kami ber ME TIME dekat rumah sendiri. Tak payah risau cari parking..cari baby sitter kan tapi boleh sentiasa nampak anggun, menawan dan sentiasa di cantik.


Jadi korang rasa hebat ke HEBAT berfacial dengan team TWB ni.

Apa???? Nak juga???

Boleh je..Nak berfacial pun boleh, nak jadi salah seorang daripada kami pun boleh.

Meh roger-roger Jira kat nombor bawah ni ye.

Bulan Ogos ni banyak preview percuma dari founder. Kalau berminat nak tahu lebih lanjut, hubungi saya cepat untuk booking seat (preview online)

Ok..Jira nak sambung tugasan harian dulu. Nanti kita sembang lagi ye.. daaaa...

Hajira Mohamed Sali
Founder of D'Haja Beauty Spa
Muslimah Home and Mobile Spa
SID Shaklee
Mobile: 601126389769
FB: HAJIRA MOHAMED SALI
IG: HAJIRA MOHAMED SALI




No comments:

Post a Comment

KENAPA JOIN SPA TWB BEST?

Assalamualaikum wbt... Selamat pagi semua... Target kami di TWB adalah untuk empowering women dengan bisnes mobile spa cara TWB. Mo...