Friday 10 November 2017

THE WALKING BEAUTY PROJECT - KURSUS SPA SATU HARI


KURSUS SPA SATU HARI di the walking beauty project




The Walking Beauty ialah satu projek Spa bergerak tanpa kedai yang di ilhamkan oleh foundernya Puan Ainul. Projek ini khusus untuk wanita yang inginkan perniagaan sendiri tanpa mengeluarkan modal yang tinggi dan risiko kerugian yang hampir tiada.

Tujuan projek ini ialah untuk kaum wanita menjana pendapatan dengan cara mudah, simple dan fun yang membolehkan mereka mendapat duit hari-hari melalui perkhidmatan mereka ini.

Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai The Walking Beauty ini, anda boleh klik SINI

Melalui projek The Walking Beauty ini, peserta akan diajar bagaimana mereka mampu memiliki Spa tanpa kedai dengan kos yang rendah dan mampu menjana pendapatan sehingga 4-5 angka sebulan.


APA KELEBIHAN MENYERTAI KURSUS SPA DI BAWAH WALKING BEAUTY.


》Produk asas Spa disediakan termasuk dalam harga kursus.
- Anda boleh menggunakan produk sendiri jika tidak mahu menggunakan produk yang disediakan. Cuma anda akan rugi kerana kursus ini telah siap dengan produknyang ,enjimatkan masa dan duit anda.

》Modul iaitu nota untuk rujukan anda semasa dan selepas kursus di sediakan.

》Membership TWB. Denagn membership TWB ini anda akan bergelar beautician TWB yang mana diajar cara mendapatkan pendapatan dari 4 penjuru. Pendapatan pertama ialah melalui servis spa yang dijalankan. Yang selebihnya akan di huraikan selepas anda sertai team TWB.

TAPI INGAT - ini bukan skim cepat kaya ye.

》Sebagai ahli atau beautician TWB, anda layak sertai makan malam, perjumpaan dan percutian ke LUAR NEGARA yang di anjurkan khas oleh pengasas TWB ini.

》Ahli / beautician TWB layak masuk ke group sokongan kami. Di group sokongan anda akan di ajar ilmu kewangan, marketing, ilmu tarik pelanggan, tips penjagaan wajah, tips kembangkan perniagaan Spa dan banyak lagi.

》Selain itu, kursus di TWB ini akan di beri latihan yang mudah dan padat secara perseorangan. Maknanya, semasa training hanya pengajar, anda dan model sahaja semasa latihan. Jadi anda berpeluang merasakan sendiri dari mula hingga akhir proses. Sebarang pertanyaan boleh dikemukakan tanpa segan.

》Kursus secara santai dan boleh bawa anak sekali. Sebab kebanyakan ahli kami suri rumah dan yang mempunyai anak kecil.



Inilah keistimewaan The Walking Beauty Projek yang anda akan dapat dengan hanya RM999.



Apa kata para peserta The Walking Beauty Project.


Kursus yang senang di fahami






Berbaloi sangat. Untuk pengetahuan anda, tahun depan mungkin ada kenaikan harga kerana kita akan menggunakan skin care yang baru yang formulanya lebih baik.

Untungnya bersama TWB dapat join gathering bersama dan ke LUAR NEGARA setiap tahun.


Perjumpaan di Marriot Hotel, Putrajaya



Trip ke Perth 2016



Trip ke Maldives 2017


Plan to PARIS 2018



Berminat nak jadi salah seorang dari kami ? Jangan lepaskan peluang anda. Hubungi saya, Beautician TWB seperti di bawah.

Hajira bt Mohamed Sali,
Owner of D'Haja Beauty Spa,
+6016-9695925
hajiramohamedsali@gmail.com
FB : Hajira Mohamed Sali
IG : Hajira Mohamed Sali



No comments:

Post a Comment

KENAPA JOIN SPA TWB BEST?

Assalamualaikum wbt... Selamat pagi semua... Target kami di TWB adalah untuk empowering women dengan bisnes mobile spa cara TWB. Mo...