Tuesday 21 November 2017

BUAT DUIT DENGAN ILMU SPA TWB

Assalamualaikum dan Selamat Pagi.

PERHATIAN..!!!!!

Kepada semua gegadis dan wanita wanita tak kira anda STUDENT, atau BARU KONVO, atau DAH BEKERJA, ATAU SURIRUMAH. BELUM BERKAHWIN, atau SUDAH BERKAHWIN. Nah! Peluang buat duit dengan mudah untuk anda!!! Memperkenalkan..

THE WALKING BEAUTY PROJECT atau lebih di kenali sebagai TWB. Iaitu satu projek spa tanpa memerlukan kedai , modal yang rendah dan ia semakin POPULAR DAN MENCETUS FENOMENA! Tak percaya? Lihat apa kata mereka
===========================================

"Saya lihat kebanyakan kelas atau kursus spa di luar semuanya mahal mahal. Ribu ribu modal saya perlu keluarkan. Saya tertarik untuk join spa TWB sebab modalnya rendah, kecik tapi manfaatnya besar!" - Ain, Melaka

"Dalam masa seminggu, saya berjaya dapatkan pulangan modal semula malah LEBIH lagi.. terima kasih TWB!" - Izzati, Seremban

"Saya tak pandai nak buat marketing projek spa ni, senang cerita orang cakap memang bodoh la bab bab bisnes spa ni. Tapi Alhamdulilah dengan menyertai TWB bisnes spa saya mendapat sambutan hebat! Saya yang dulu zero kini hero! Terima kasih TWB!" - Athirah, Bangi

"Waktu raya tempoh hari, saya balik kampung dan bawa sekali barang-barang spa saya. Orang raya raya keluar duit, saya raya raya duit masuk!!!Seronok sangat. Raya pon poket penuh.." - Hawa, Klang

"Dalam masa sehari, boleh dapat RM1000. Kau hade? hehe. Sebab tu saya suka sangat projek spa TWB ni. Ilmu dia.. fuh macam mesin buat duit pulak!" - Aimi, Melaka

"tak pernah menyesal join TWB. Suka cantik dan suka buat orang lain jadi cantik jugak!" - Fitriah, Kedah

Balik raya buat duit dengan TWB

"Setiap tahun akan ada trip ke luar negara di bawah TWB ini. Masa saya dapat ke PERTH AUSTRALIA tempoh hari, saya rasa bagaikan mimpi. Pertama kali saya anak kampung dapat menjejakkan kaki di luar negara, negara musim sejuk. tak dapat nak diungkapkan dengan kata kata betapa bersyukurnya saya dapat menyertai projek spa TWB ni.. TERIMA KASIH TWB! " - Shakirah, Pulau Pinang

Surirumah mampu ke luarnegara
 hanya dengan duit spa

===========================================
Amacam, best tak?
Projek spa TWB sememangnya bertujuan untuk bantu anda dapat duit lebih dan dapat jimat lebih bila tak perlu sewa atau beli kedai. Cukup dengan konsep homespa (Pelanggan datang rumah anda, anda guna mana mana ruang di rumah anda untuk jalankan sesi rawatan spa) atau konsep mobilespa di mana anda datang ke tempat pelanggan.

MENGAPA PROJEK SPA? UNTUNG KE? PERMINTAAN TINGGI KE?
JAWAPANNYA YA! SANGAT TINGGI HINGGA KAMI TAK MAMPU MENERIMA BOOKING KERANA TERLALU RAMAI YANG MAHU, TERLALU TINGGI PERMINTAAN DAN JADUAL KAMI PENUH!
KAN BAGUS KALAU ANDA JOIN SAMA DAN NIKMATI FENOMENA INI BERSAMA?

Orang zaman sekarang ni busy, takde masa nak pergi spa. Sebab tu lebih mudah untuk mereka contact anda, dan anda datang ke tempat mereka dengan extra charge sebagai upah anda ke sana dan tampung duit minyak. Kalau pon ada yang tak busy, tapi memang suka ke spa, masalah mereka lain pula.susah nak cari parking, atau mahukan privacy dan servis serta produk terbaik dan dipercayai. Mahu yang muslimah, mereka akan mencari kita yang menjalankan bisnes spa secara "HOMESPA"

NAMUN, SEMUANYA IN SHAA LLAH ANDA AKAN PEROLEHI HANYA BILA ANDA ADA ILMU. ITULAH YANG KAMI TEAM TWB AKAN BERI KEPADA ANDA.
ILMU DAN BIMBINGAN BERTERUSAN!
===========================================

TAWARAN HEBAT!

Sempena meraikan ulangtahun THE WALKING BEAUTY. kami ingin tawarkan sesi latihan (training) PERCUMA untuk anda!
ANDA HANYA PERLU MEMBUAT BAYARAN UNTUK PRODUK DAN PERALATAN SPA YANG MANA KESEMUANYA TAK SAMPAI RM1000 pon dan anda boleh terus jalankan perniagaan spa anda kerana segala peralatan dan produk sudah lengkap!
SENANG KERJA KAN?

Alamak, macamana ni sis? Saya nak! Saya kena buat apa sekarang!

FAST ACTION
FAST RESULT!

Hubungi saya sekarang di

Hajira
Certified Beautician & Beauty Trainer of TWB
Owner of D'Haja Beauty Spa
Natural Home Spa | Mobile Spa
+6016 - 969 5925
hajiramohamedsali@gmail.com
FB : HAJIRA MOHAMED SALI
IG : HAJIRA MOHAMED SALI

No comments:

Post a Comment

KENAPA JOIN SPA TWB BEST?

Assalamualaikum wbt... Selamat pagi semua... Target kami di TWB adalah untuk empowering women dengan bisnes mobile spa cara TWB. Mo...